top of page
Vyhledat

PŘÍBĚH S POUČENÍM (13.5.2015)

  • Obrázek autora: Daniel Tobola
    Daniel Tobola
  • 13. 5. 2015
  • Minut čtení: 1

Často jsem slýchával horrorové historky o tom, kterak je našimi soudy vykládán institut nutné obrany. Dnes jsem měl tu čest osobně a je mi z toho nevolno.

V rámci povinnosti mlčenlivosti se nesluší popisovat detaily případu, tak snad jen poučení, které s rozsudku plyne:

- Pokud tě někdo napadne, dej si ruce za záda a klekni si. - Během napadení nekřič bolestí, nechceš přece rušit noční klid. - Napadne-li někdo tvého kamaráda, zavři se v autě a zavolej policii. Kamarád má jistě tuhý kořínek, deset až patnáct minut vydrží a večer v nemocnici se tomu společně zasmějete. - Tvoji kamarádi a rodina jistě pochopí, že rozhodnutí nepomoci kamarádovi bylo jediné správné. Tvoji přítelkyni určitě ohromí, jak racionálně jsi se navzdory krizové situaci zachoval, až jí to u nemocničního lůžka kamaráda budeš barvitě popisovat. - Poté, co budeš (navzdory všemu) orgány činnými v trestním řízení obviněn ze spáchání přečinu ublížení na zdraví ve fázi pokusu a přečinu výtržnictví, (pozor – to je nejdůležitější) PŘIZNEJ SE KE VŠEMU!!! Jistě chápeš, že kdo se nepřizná, ten neprojevuje lítost, a kdo neprojevuje lítost, nezaslouží slitování.

A teď vážně: Paní státní zástupkyně, paní soudkyně, to vy doma učíte svoje děti? …

 
 
Příspěvek: Blog2_Post

+420 736 538 701

212 242 112

Revoluční 764/17 110 00 Praha

  • Facebook

©2021 by AK Tobola

Informace dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění o způsobu mimosoudního řešení sporů mezi advokátem a spotřebitelem při poskytování právních služeb: Česká advokátní komora byla dne 5.2.2016 pověřena Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR mimosoudním řešením spotřebitelských sporů pro oblast sporů mezi advokátem a spotřebitelem ze Smluv o poskytování právních služeb (na základě zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů). Internetová stránka tohoto pověřeného subjektu je www.cak.cz.

bottom of page